Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij D-Break. Meer weten? Ontdek meer
Cynthia
22 jun 2026 om 12:16
was heerlijk, goed verpakt en snel bezorgd.
Cynthia
19 jun 2026 om 15:57
het was overheerlijk en snel en netjes bezorgd.
Tiffany
12 jun 2026 om 13:13
heel slecht, 1,5e uur gewacht op verkeerde bestelling, juiste bestelling wordt niet gestuurd
Fadoua
8 jun 2026 om 8:29
heerlijk vers zoals altijd. bedankt.
Samantha
20 mei 2026 om 16:28
Echt de beste
Samantha
19 mei 2026 om 16:35
Zoals altijd weer echt geweldig. En zo lief dat er speciaal focacia word gebakken voor mijn bestelling
Echt beste broodjes van de zaanstreek
Jos
16 mei 2026 om 17:42
Uitstekende kwaliteit, goed verpakt en snel geleverd
r
10 mei 2026 om 14:49
Deel van mijn bestelling niet gekregen